به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حجت الاسلام و المسلمین عالمی در تشریح هدف بعثت پیامبر گرامی اسلام گفت: اعتقادات، احکام و اخلاق، 3 رکن دین اسلام است که پیامبر عظیم الشان اسلام، این 3 جزء را در ماموریت رسالت خود به مردم ابلاغ نمود.

عالمی در ادامه بیان داشت: اگر می خواهیم با پیامبر گرامی اسلام(ص) و در مسیر برحق ایشان حرکت کنیم، می باید در جهت شناخت اخلاق والا و کردار عالی ایشان، قدم برداشته و به آن عمل نماییم که اگر جز این باشد، نمی توان جاده حقیقت را پیمود.

حجت الاسلام والمسلمین عالمی با بیان داستان هایی از پیامبر نور و رحمت(ص)، به تشریح و بیان ویژگی های آن بزرگوار پرداخت و یادآور شد که پیامبر گرامی اسلام، نسبت به مومنان با عطوفت و مهربانی رفتار می کرد.

عالمی، در ادامه به خصایل اخلاقی حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) اشاره نمود و به ذکر نمونه هایی از ویژگی های اخلاقی و رفتاری آن امامان همام پرداخت.

در این مراسم که پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد، ذکر مصیبت و یادآوری مصائب وارده به اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام، کارکنان به سینه زنی پرداخته و به سوگ نشستند.