برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با کارکنان شرکت

چهار‌شنبه 14 آبان 1399
بازدید: 919 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علی فرهور مدیرعامل نیروگاه درنشستی که با کارکنان معاونت های بخار و سیکل ترکیبی داشت، به شرایط سخت اقتصادی اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی که میزان نقدینگی کاهش یافته است برای برون رفت از تبعات آن و صیانت از خانواده کارکنان، نیازمند تلاش گسترده تری نسبت به گذشته هستیم.
✳️ مدیرعامل نیروگاه با اشاره به نمونه هایی از تلاش و هم اندیشی کارکنان در افزایش بهره وری بیان داشت: استفاده از خلاقیت و بکارگیری روش های نوین در جهت ارتقای بهره وری، عامل مهم برون رفت از شرایط سخت اقتصادی است. به عنوان مثال، چندی پیش، کارشناس بهره برداری تاسیسات سوخت مایع با ابتکاری نوین برای اولین بار، سطح ذخیره سوخت مایع را در مخازن، به بالاترین حد ممکن رسانید که این عمل با توجه به تاثیر آن در پایداری تولید برق، اقدامی درجهت افزایش بهره وری تعریف می شود.
✴️ فرهور در ادامه افزود: از این روی از تمامی کارکنان درخواست می کنم با استفاده از قوه خلاقیت، استعداد و پشتکار خود، در سرویس و نگهداری تجهیزات و قطعات، بیش از گذشته کوشا باشند تا از خروج نقددینگی جلوگیری شود.
✳️ مدیرعامل نیروگاه در پایان، ضمن تشکر از همراهی و همیاری کارکنان در عبور از مسیر سخت اقتصادی، از همه کارکنان درخواست نمود تا با تلاش های گسترده تر و بیش از گذشته، این مسیر را ادامه داده تا شرایط مطلوب، فراهم آید.