جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاون مالی و پشتیبانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به منظور پاسخ به پرسش های مطرح شده از سوی کارکنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، به منظور شفاف سازی و اطلاع رسانی، جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاون مالی و پشتیبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و کارکنان نیروگاه در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.
ابوالفضل موتابها مدیرعامل شرکت با اشاره به گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان و انجام به موقع تعمیرات واحدها در این فصل از تعمیرات نیروگاهی، از تلاش کارکنان در انجام فعالیت ها و وظایف سازمانی تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود با اجرای برنامه های تعمیراتی در این فصل، آمادگی کاملی برای تولید برق پایدار و مطمئن در تابستان 1402 داشته باشیم.
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، تشکیل جلسه با کارکنان و ارائه پاسخ های منطقی به منظور شفاف سازی افکار عمومی در سازمان را پل ارتباطی میان مدیریت شرکت و کارکنان دانست و تاکید نمود که این نوع جلسه ها با هماهنگی دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی در بازه های زمانی مشخص برگزار شود.
موتابها در پاسخ به پرسشی که به راهکارهای عملی برای افزایش حقوق و دریافتی کارکنان اشاره داشت، گفت: برای پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان، منابع مشخصی تعریف شده که تنها مطابق دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی قابل اجرا و پرداخت است.
در ادامه، سوالی از سوی کارکنان در خصوص قوانین سازمانی مرتبط با اضافه کاری مطرح شد که احمد شیرزاد معاون مالی و پشتیبانی در این خصوص بیان داشت: اجرای قوانین در نیروگاه، برگرفته از دستورالعمل های اجرایی و صادره از سوی شرکت های بالادستی است و تمام موارد پرداختی، مطابق با همان دستورالعمل ها در شرکت اقدام می شود.
نحوه پرداخت سنوات کارکنان شرکت تامین نیرو، پرسش دیگری بود که از سوی جمعی از کارکنان مطرح شد که معاون مالی و پشتیبانی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: تمام تلاش مدیریت شرکت، در پرداخت مطالبات به حق کارکنان است اما با توجه به محدودیت دریافت نقدینگی از شرکت بالادستی، توانستیم بخشی از این مطالبات را پرداخت کنیم که به امید خدا تا پایان امسال، بخش باقی مانده هم به حساب کارکنان شرکت تامین نیرو واریز خواهد شد.
محمد سمیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در پاسخ به پرسش های مطروحه، به تشکیل جلسه های مشترک با مدیران شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی با هدف همفکری برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دستاوردهای خوب شرکت در حوزه منابع انسانی، تبدیل وضعیت تعداد 210 نفر از شرکت تامین نیرو به شرکت مدیریت بود که به انجام رسید.
در ادامه، موضوع عملکرد بیمه سینا و دریافت خسارت های بیمه درمانی کارکنان مطرح گردید که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در این خصوص گفت: پس از سال ها قرارداد با بیمه دانا متاسفانه این بیمه گر نتوانست به تعهدات خود همانند سنوات گذشته عمل نماید که با بررسی های زیاد، در نهایت، بیمه سینا مورد توجه قرار گرفت و قرارداد با این بیمه بسته شد.
سمیعی ادامه داد: اما بیمه سینا در بخشی از تعهدات خود با مشکلاتی مواجه شد که با برگزاری جلسه با نمایندگان این بیمه و ارائه اخطارهای کتبی به آن مطابق قرارداد فی مابین، بیمه سینا متعهد شد تا تعهدات خود را در ادامه بهبود بخشد.
خدمات رفاهی(65 درصد) موضوع دیگری بود که در توضیح به آن اشاره شد، مبلغ پرداختی آن مطابق دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو است که در طی سال های گذشته، برای همه شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو مبلغ ثابتی بوده است.
در ادامه جلسه، پرسش های دیگری با محورهای مالی و منابع انسانی از سوی کارکنان مطرح شد که توسط معاون مالی و پشتیبانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به آن ها پاسخ داده شد.
موسی اصلی بیگی مدیر دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی، ضمن تشکر از حضور مدیرعامل و معاون های مالی و پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی در این جلسه، همراه با سپاس گزاری از سعه صدر کارکنان، بیان داشت جلسه های پرسش و پاسخ در بازه های زمانی مشخص برگزار می شود که در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.
اصلی بیگی در پایان یادآور شد، پرسش هایی که در این جلسه پاسخ داده نشد، از طریق تابلوهای اعلانات، به نظر کارکنان خواهد رسید.