برگزاری جلسه شورای انسجام بخشی روابط عمومی های صنعت تولید برق حرارتی

پنجشنبه 13 خرداد 1400
بازدید: 744 بار

مدیرکل روابط عمومی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی بر پاسخ گویی به موقع روابط عمومی های این صنعت به افکار عمومی تاکید نمود.

✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، با حضور مدیرکل روابط عمومی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، وبینار هم اندیشی روابط عمومی های صنعت تولید برق حرارتی کشور با محور ضرورت توجه به مصرف بهینه انرژی الکتریکی از سوی مصرف کنندگان و لزوم اطلاع رسانی و پاسخ گویی به افکار عمومی برگزار شد.
❇️ غلامحسین مقیمی مدیرکل دفترهیات مدیره، مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی با اشاره به اهمیت رسانه ها در روشن سازی افکار عمومی گفت: کارگزاران روابط عمومی های این صنعت در شرایطی که میزان مصرف انرژی به دلیل گرمای زودرس و کاهش نزولات آسمانی افزایش یافته است، می باید با رصد رسانه ها و فضای مجازی و تولید خبرها و گزارش های مرتبط با صنعت تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه ها، شهروندان و مصرف کنندگان این انرژی را با وضعیت سخت تولید برق آشنا نمایند.
❇️ مقیمی در ادامه بر تولید گزارش های تصویری با حضور خبرنگاران صداوسیما و تولید محتوای مبتنی بر ویدیو کلیپ، انیمیشن و اینفوگرافی و…، با محوریت آشنایی شهروندان با سختی تولید برق تاکید نمود.
✴️ موسی اصلی بیگی مدیر روابط عمومی نیروگاه شهیدرجایی نیز گزارشی از برگزاری جلسات انسجام بخشی مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان قزوین برای بررسی راه کارهای عبور از پیک مصرف تابستان ارائه نمود و در ادامه هم به بخشی از اقدامات روابط عمومی این نیروگاه در خصوص روشن سازی افکار عمومی نسبت به مصرف صحیح انرژی الکتریکی ارائه نمود .
❇️ در ادامه، هر یک مدیران روابط عمومی های صنعت تولید نیروی برق حرارتی، به موضوعات و مسائل حوزه خود پرداختند و مقرر شد این جلسات در هفته های آتی به منظور انسجام بیشتر روابط عمومی ها برگزار شود.