🔶 اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با موج جدید شیوع ویروس کرونا در نیروگاه 🔶

یکشنبه 03 اسفند 1399
بازدید: 908 بار

معاون توسعه منابع انسانی نیروگاه شهید رجایی: برای مقابله با موج جدید ویروس کرونا، به طور روزانه روش های بهداشتی پیشگیرانه در شرکت اعمال می شود .

✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، محمد سمیعی معاون توسعه منابع انسانی و نایب رییس ستاد مدیریت و پیشگیری ویروس کرونا در نیروگاه در تشریح اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس گفت : در پی اعلام خبر آغاز موج چهارم ویروس کرونا در کشور، این شرکت با اتخاذ تدابیر لازم و با رعایت موازین بهداشتی، به مقابله با (کوید 19) وقطع زنجیره انتقال این ویروس می پردازد.
✴️ سمیعی افزود: از هنگام انتشار خبرهای مربوط به شیوع این ویروس به ویژه در شهرستان آبیک، تمامی همکاران روزکار و نوبت کار مورد بررسی ویژه از نظر علائم ویروس قرار گرفتند و این شرکت با تهیه محلول های ضدعفونی کننده سطوح از طریق استفاده از ظرفیت های تخصصی و تجهیزات آزمایشگاه شیمی نیروگاه بخار، نسبت به ضدعفونی کردن سطوح مختلف، مبلمان اداری، اماکن عمومی، سرویس های بهداشتی، اتاق ها و سرویس های ایاب و ذهاب اقدام نموده است.
❇️ وی افزود: علاوه بر انجام فعالیت های پیشگیرانه در شرکت، محلول های ضدعفونی کننده برای شست و شوی دست و ژل ضدعفونی کننده نیز در اختیارهمکاران و خانواده های آنان قرار خواهد گرفت .
✴️ نایب رییس ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا در شرکت بیان داشت: از اقدامات مهم دیگر این ستاد، توزیع ماسک های سه لایه برای استفاده همزمان دو ماسک، ضدعفونی کردن کانتین های غذاخوری، استفاده از محلول های شست و شوی دست، استقرار حوضچه حاوی محلول ضدعفونی کننده در ورودی شرکت و کانتین های غذاخوری و ورودی ساختمان ها برای ضدعفونی کردن ته کفش ها است که با همکاری پایگاه بسیج، HSE، روابط عمومی، امورنظارت بر خدمات عمومی و حراست به طور روزانه انجام می شود.
❇️ سمیعی، ضمن آرزوی سلامت برای شهروندان و کارکنان، از پرسنل نیروگاه درخواست کرد با رعایت اصول بهداشتی در محل کار و منزل و همچنین ممانعت از سفرهای غیر ضروری و خودداری از حضور در اجتماعات، در کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت فعال داشته باشند.
✴️ اطلاع رسانی و آگاهی افزایی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا، از دیگر اقداماتی است که در قالب صدور بیانیه ها، اطلاعیه ها و بنرهای مختلف با مضامین مربوطه و انتشار آن از طریق تابلوهای اعلانات، کانال های اطلاع رسانی، وب سایت و … در شرکت می شود.