🔶 آزمون های استخدامی و تغییر وضعیت اشتغال شرکت های وابسته به شرکت برق حرارتی

یکشنبه 17 اسفند 1399
بازدید: 1573 بار

متقاضیان استخدام در نیروگاه شهید رجایی و کارکنان حائز شرایط، همزمان با سراسر کشور در آزمون های استخدامی شرکت های وابسته به شرکت برق حرارتی و تغییر وضعیت اشتغال شرکت نمودند.
✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، محمد سمیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت، از برگزاری آزمون استخدامی در شرکت های وابسته به شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی خبر داد و گفت: آزمون استخدامی در شرکت های وابسته به شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، روز پنج شنبه چهاردهم اسفند 99 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد که این آزمون در استان قزوین با حضور 378 نفر داوطلب همراه بود.
✴️ سمیعی افزود: براساس اعلام نیاز این شرکت، تعداد 29 نفر از میان پذیرفته شدگان، پس از طی فرآیند مربوطه و براساس رشته های تحصیلی خود، به عنوان تکنسین های برق، مکانیک، شیمی و ایمنی، در نیروگاه شهید رجایی اشتغال خواهند یافت.
❇️ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نیروگاه شهید رجایی در ادامه بیان داشت: در ادامه فرآیند تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان حائز شرایط، دومین مرحله این آزمون هم با حضور تعداد 89 نفر از داوطلبان در نیروگاه برگزار شد که از این تعداد، 24 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون، پس از طی روند مربوطه، تبدیل وضعیت خواهند شد.
✴️ وی در ادامه اظهار داشت: این دومین مرحله از آزمون تغییر وضعیت شغلی کارکنان حائز شرایط در نیروگاه شهید رجایی بود که این آزمون در 2 سال آینده(1400 و 1401) هم برگزار می شود تا امکان استفاده از این فرصت برای تعداد بیشتری از کارکنان نیروگاه فراهم آید که البته با توجه به وابستگی تخصیص سهمیه شرکت کنندگان به ارزیابی عملکرد شرکت، انتظار می رود همکاران در معاونت ها، با همدلی، همفکری و نظم، همچون گذشته در مسیر افزایش بهره وری و بهبود راندمان نیروگاه گام بردارند.
❇️ آزمون های برگزار شده، با حضور نماینده شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و نمایندگانی از مرکز آموزشی صنعت آب و برق گیلان در روزهای پنج شنبه 14 اسفند و جمعه 15 اسفند ماه برگزار شد.