فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اهدای لوحی، از علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی به دلیل همراهی در ارتقای فرهنگی بسیجی، تقدیر کرد.
✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در لوح اهدایی میثم جعفرزاده فرمانده مرکز پایگاه بسیج وزارت نیرو خطاب به علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی آمده است: بی تردید بسیج وزارت نیرو به وجود خدمت گزارانی پرتلاش و خدوم همچون جنابعالی که با منش و تفکر بسیجی، متعهدانه و دلسوزانه تمام توان خویش را مصروف اعتلای صنعت آب و برق و نیز شکوفایی و سرافرازی میهن عزیزمان می نماید، مباهات نموده، زحماتشان را ارج می نهد.
✳️ از این روی لازم می دانم از مساعی و همراهی های نزدیک و مشفقانه جنابعالی در ارتقا و اشاعه فرهنگ و تفکر حماسه ساز بسیج و تحقق برنامه ها و ماموریت های بسیج صنعت، تشکر و قدردانی نمایم. از درگاه خداوند متعال برای شما برادر عزیز و گرانمایه توفیقات روزافزون، سلامتی و سعادت مسالت دارم.
❇️ پایگاه بسیج نیروگاه شهید رجایی علاوه بر حضور در برنامه های فرهنگی و اجتماعی این شرکت، به طور خودجوش، در انجام فعالیت های مختلف فنی و تخصصی نیروگاه نیز مشارکت دارد.