🔵 نیروگاه شهید رجایی قطعه ای از ایران و خدمت گذار مردم است

چهار‌شنبه 20 بهمن 1400
بازدید: 352 بار

علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در سخنانی به مناسبت ایام دهه فجر و جمع کارکنان این شرکت به دستاورد های انقلاب اسلامی بویژه در صنعت برق وآب اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای خوبی به ویژه در حوزه صنعت آب و برق داشته ایم اما با توجه به رشد مصرف انرژی در کشور، نیاز است تا همه ما نسبت به رعایت مصرف صحیح، اقدام نماییم چرا که در مقایسه با آمارهای جهانی، مصرف بالایی داریم.
🔴 مدیرعامل نیروگاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نیروگاه شهید رجایی، قطعه ای از این سرزمین و متعلق به همه مردم است، از این روی بر ماست با تلاش مضاعف، در انجام تعهد به تامین برق پایدار و مطمئن کوشا باشیم که لذتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.
🟠 علی فرهور در ادامه با یادآوری جایگاه رسانه در انعکاس حقایق بیان داشت: تبلیغات، جایگاه مهمی در انعکاس حقایق دارد، از این روی لازم است متولیان این امر در رسانه ها نسبت به تولیدات خود توجه بیشتری نموده تا انعکاس دهنده ی حقایق باشند.
🔵مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهیدسلیمانی، آن شهید بزرگوار را صاحب چنان مقام معنوی و رفتاری والایی برخوردار بود که دوست و دشمن از آن بزرگوار به نیکی یاد می کنند.