مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: دانش‌آموزان دختر نمایندگان ما در نهادینه‌کردن فرهنگ توجه به ساعات پرمصرف انرژی باشند‌.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی ؛ مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در جمع دانش‌آموزان دختر حافظ قرآن شهرستان آبیک، با بیان این مطلب که معمولا دختران‌ فرهنگ صحیح مصرف را از مادران خود می‌آموزند و از نگرشی عمیق‌ برخوردارند‌، از آنها می‌خواهیم تا نماینده مجموعه نیروگاه در نهادینه‌کردن رعایت ساعات اوج مصرف انرژی باشند‌.
وی تصریح کرد : با شروع فصل تابستان و گرما استفاده از تجهیزات سرمایشی، مانند کولرهای آبی، گازی و … در منازل، ادارات ، شرکت‌ها و… به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند و همین عامل‌ موجب چالش و فشار مضاعف برق در شبکه سراسری و متعاقب آن به وجود آمدن قطعی‌های مکرر برق می‌شود.
این مسئول علاوه بر بیان اهمیت و ارزشمندی انرژی الکتریکی و وابستگی همه صنایع به‌ این نعمت، به تشریح سختی‌های تولید برق در نیروگاه‌های حرارتی و هزینه‌های بسیار زیاد فرآیند تولید انرژی الکتریکی پرداخت.
وی تأکید کرد: با رعایت دمای ۲۵ درجه منازل و محل کار همیشه از نعمت برق برخوردار خواهیم بود و امیدوارم این نکته مهم به کمک شما دانش‌آموزان عزیز که نمایندگان ما در تک ‌تک خانه‌ها‌ و همچنین مدیران آینده کشور هستید فراگیر شود‌.