به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی حجت الاسلام قدرت الله قنبری در مراسم جشن به مناسبت گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع)، در جمع کارکنان نیروگاه شهیدرجایی گفت: هفته وحدت، هفته احیای ارزش‌های اسلامی و افزایش اتحاد و همبستگی در بین مسلمانان است تا توطئه های دشمنان اسلام با همبستگی و وحدت همه جانبه نقش برآب شود.

وی اظهار کرد: حفظ هویت فرهنگی و اسلامی در جامعه اسلامی در شرایط امروز که دشمنان برای هدف قرار دادن هویت دینی و اسلامی ما وارد شده اند مهمترین مساله ای است که باید توجه جدی به آن اعمال شود.

وی بیان داشت: پیامبر اسلام (ص) مایه رحمت و هدایت جامعه بود و مهم‌ترین خصیصه و ویژگی پیامبر (ص) این بود که در مقابل تفرقه ایستادگی کرد و در زمان حیات خویش اجازه کوچک‌ترین اختلاف‌افکنی را به کسی نداد.

وی هفته وحدت را یادآور ولادت بشارت‌دهنده وحی و پیام‌آور اخلاق دانست و گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان، رمز پیروزی آنان در همه زمینه‌ها خواهد بود و اگر بین مسلمانان اتحاد و همدلی وجود نداشته باشد، دشمنان چشم طمع به دنیای اسلام خواهند داشت و قادر خواهند بود که به دنیای اسلام ضربه وارد کنند.

قدرت الله قنبری گفت: با رحلت پیامبر (ص) و پس از ایشان نیز امیرالمومنین (ع) توانست به بهترین نحو ممکن این رسالت را ادامه دهد و با هرگونه اختلاف و ایجاد تفرقه در بین مسلمین ایستادگی می‌کرد و راه پیامبر (ص) را ادامه داد.

مسئول فرهنگی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با بیان اینکه میلاد پیامبر (ص)، میلاد خوبی‌ها و سرآغاز تحول در اندیشه‌های مترقی دینی در تاریخ رسالت است، افزود: خداوند وجود پیامبر گرامی (ص) را با ویژگی‌هایی معرفی می‌کند که ویژگی‌های همه پیامبران را شامل می‌شود، یعنی فضائل و خوبی‌های پیامبران گذشته در وجود حضرت محمد (ص) جمع شده است.