به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدرجایی، ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی قزوین در مراسم گرامیداشت روز صنعت برق و روز کارگر که ظهر امروز با حضور مدیران وکارکنان نیروگاه شهید رجایی در نمازخانه این شرکت برگزار شد، کارگران را کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه‌های کشور دانست و گفت: اگرچه صنایع، معادن، انرژی، آب، خاک‌ و.‌‌.. همه سرمایه‌های بی‌بدیل کشور هستند اما اصلی‌ترین سرمایه کشور کارگران هستند که با دستان‌ زحمتکش خود از همه این‌ ظرفیت‌ها معاش کشور را تأمین می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه نیروگاه شهید رجایی یک نیروگاه مهم و برتر در بین نیروگاه های کشور است، افزود: عرصه سخت تولید برق یک از مهم‌ترین و حساس‌ترین تولیدهاست و انرژی الکتریکی که در این نیروگاه تولید می‌شود تمامی صنایع را تقویت می‌کند.

وی‌ عرصه تولید انرژی را از مهم‌ترین و خاص‌ترین صنایع تولیدی برشمرد و اضافه کرد: برق تولید شده توسط نیروگاه هادر تقویت زیرساخت‌های تمام صنایع کشور کاربرد دارد و این به آن معناست که کارگران این مجموعه به‌طور غیر مستقیم در تامین معاش بسیاری از مردم در جای‌جای کشور نقش دارند.

رئیس هیات مدیره نیروگاه شهیدرجایی در ادامه با اشاره به این جمله که باور کنیم یک خانواده هستیم بیان کرد: خانواده بزرگ نیروگاه شهیدرجایی در صورتی موفق خواهد بود و از شرایط سخت با موفقیت عبور خواهد نمود که به این باور برسد و این باور را درک نماید.

موتابها در ادامه از تمامی همکاران بخش های مختلف برای تلاش و فعالیتشان در سال گذشته تشکر و قدردانی نموده و تقاضا کرد با تلاش در جهت افزایش بهره وری در حوزه های کاری خود وبا اتحاد و انسجام همکاران موجبات دستیابی به هدف کسب عنوان برتر در ارزیابی ها همانند 6 سال سال گذشته رافراهم نمایند.

ابوالفضل موتابها بازنشستگان را نیروهای ارزشمند و صاحبان تجربه‌های گران‌قیمت دانست و خطاب به همکاران بازنشسته گفت: شما سالها در جایی کار کرده‌اید که در معاش مردم نقش مستقیم داشتید و این حاکی از لطف و نعمت خداست.‌

در پایان مراسم، از کارکنانی که درسال 1402 به کسوت بازنشستگی نائل آمده‌اند و همچنین از کارگران نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.