پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی، ویژه شاغلان و همسران کارکنان وزارت نیرو با معرفی چهره های برتر این رقابت ها، به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، موسی اصلی بیگی رئیس شورای فرهنگی این شرکت در تشریح این خبر گفت: با توجه به این که در سال گذشته، مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو برگزار شده بود، امسال این رقابت ها ویژه شاغلان ، همسران کارکنان و فرزندان دانشجوی تحت تکفل بود که مرحله استانی آن با معرفی چهره های برتر، به پایان رسید.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهیدرجایی تصریح کرد: این مسابقات با حضور شاغلان و همسران کارکنان نیروگاه، همراه با شرکت کنندگان صنعت آب و برق استان قزوین در 5 رشته قرائت«تحقیق»، قرائت«ترتیل»، حفظ موضوعی، احکام نماز و تفسیر قرآن و شرح نهج البلاغه برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این رقابت ها، 4 نفر از کارکنان و همسران کارکنان نیروگاه شهید رجایی توانستند عناوین برتر رشته های مختلف این مسابقات را به نام خود ثبت نمایند که در این میان، «سعید رفعتی» در رشته قرائت(تحقیق) ، همسر «محمد سمیعی» در رشته قرائت ترتیل «محمد صادق کاظمی فر» در رشته تفسیر قرآن و شرح نهج البلاغه و همسر ایشان هم در این رشته ، با کسب عنوان نخست مرحله استانی، جواز حضور در مسابقات مرحله کشوری را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: در رشته احکام و معارف نماز «مرتضی زمزمی» عنوان سوم و «محمود معبودی» در رشته تفسیر قرآن و شرح نهج البلاغه نیز عنوان سوم و همسر «احسان آزموده» عنوان سوم مسابقات استانی قرائت ترتیل را کسب نمودند.

گفتنی است امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به منظور توسعه فرهنگ قرآنی و جلب مشارکت کارکنان و خانواده های وزارت نیرو برای فراگیری آموزه های قرآنی، مطابق برنامه ی زمان بندی، مسابقاتی را به طور جداگانه و با فاصله زمانی یک ساله برای فرزندان کارکنان و همسران و شاغلان وزارت نیرو برگزار می کند.

شایان ذکر است مطابق با دستورالعمل وزارت نیرو جوایز برگزیدگان مسابقات در مرحله استانی به نفرات اول پنج میلیون تومان، نفرات دوم چهارمیلیون تومان وهمین طور نفرات سوم هر رشته سه میلیون تومان می باشد.