دوره كارآموزي تابستانه دانشجويان دانشگاه هاي سراسر كشور در نيروگاه رجایی قزوین در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، امسال تاکنون 26 دانشجوی در رشته هاي مكانيك، برق، مواد و متالوژی، الکترونیک، شيمي، بهداشت و محیط زیست و حسابداری از دانشگاه هاي امیرکبیر تهران، زنجان، شهیدبهشتی، مشهد، همدان، آذربایجان، آزاد قزوین، بین المللی امام خمینی (ره) و … جهت گذراندن دوره کارآموزی در نیروگاه شهیدرجایی قزوین پذیرفته شدند.

اين نيروگاه به عنوان يكي از مراكز مهم صنعتي در کشور و حضور متخصصان و كارشناسان مجرب تحصيل كرده در رشته هاي مختلف، با انبوهي از تقاضاهاي كارآموزي مواجه است.

نيروگاه شهید رجایی در راستاي توسعه و تقويت ارتباط صنعت با دانشگاه و همچنين بسترسازي براي ارتقاء دانش و آشنايي بیشتر دانشجويان با مراكز صنعتي، همه ساله حداكثر ظرفيت خود را براي پذيرش تعداد بيشتري از كارآموزان بكار مي گيرد.

گفتنی است كسب تجربه عملي، آشنايي با محيط هاي كاري و وظايف شغلي كاركنان و نيازهاي روز صنايع و سازمان، امكان تبادل مهارتهاي علمي با دانشجويان ساير دانشگاه ها در حين برگزاري و پايان دوره، بررسی علايق كاري و امكان پياده سازي روشها و تكنيك هاي فراگرفته در دانشگاه در محيط کاری را مي توان از اهداف برگزاري دوره هاي كارآموزي برشمرد.