🟢نتایج ارزیابی عملکرد شرکت های مدیریت تولید برق کشور اعلام شد؛

دو‌شنبه 09 اسفند 1400
بازدید: 495 بار

نیروگاه شهید رجایی در چهارمین سال پیاپی به عنوان برترین شرکت در بین شرکت های مدیریت تولید برق حرارتی کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، با اهدای لوح تقدیر، نیروگاه شهید رجایی را به عنوان برترین شرکت در بین نیروگاههای حرارتی کشور در سال 99 معرفی نمود.
🔷️در لوح اهدایی محسن طرزطلب خطاب به علی فرهور مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی آمده است: توسعه و بالندگی صنعت تولید برق حرارتی کشور و دستیابی به اهداف و تامین زیرساخت های مربوطه، مرهون تلاش و کوشش اثربخش کارکنان متعهد و خدوم شاغل در سطح صنعت می باشد. بدین وسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی، مدیران و کارکنان آن شرکت در تحقق اهداف و برنامه های راهبردی وزارت نیرو و کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سال 1399 شرکت های مدیریت تولید برق قدردانی می نمایم.
در ارزیابی عملکرد نیروگاه ها برای معرفی شرکت های برتر، شاخص های عمده تولید، از سوی داوران مورد بررسی قرار می گیرد که در این میان، نیروگاه شهید رجایی با ارائه مستندات مربوط به رشد شاخص های خود توانست به این موفقیت دست یابد.
🔷️اجرای به هنگام فعالیت های تعمیراتی و بهره برداری مبتنی بر استاندارد تعریف شده، انجام اصلاحیه های لازم در واحدهای سیزده گانه نیروگاه با هدف افزایش بهره وری و راندمان واحدها، بهره مندی از تجهیزات و قطعات بومی با تکیه بر ظرفیت دانش و متخصصان داخلی، همراه با توسعه شاخص های آموزشی و توجه به ظرفیت های منابع انسانی، از دلایل موفقیت نیروگاه شهید رجایی در دست یابی به این عنوان است.
🔷️نیروگاه شهید رجایی با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و با تجربه، هرساله در ارزیابی های سالانه که از سوی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو و ارزیابان منتخب شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی انجام می گردد، موفق به کسب عناوین برتر می شود، به طوری که این نیروگاه با کسب برترین رتبه در سال های (96، 97، 98 و 99)، چهارمین سال پیاپی است که عنوان برتر را در بین نیروگاه های حرارتی کسب کرده است.
🔷️این نیروگاه با دارابودن 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی و علی رغم گذشت حدود 30 سال از بهره برداری واحدهای آن، سالانه 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می کند که با این میزان تولید، حدود 4 درصد از نیاز شبکه برق کشور را تامین می کند.