❇️آمادگی کامل برای عبور از پیک پرمصرف تابستان داریم

سه‌شنبه 07 تیر 1401
بازدید: 275 بار

♦️مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبر: واحدهای سیزده گانه این نیروگاه در طول پیک تابستان، با تمام توان به تولید برق خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها مدیرعامل این شرکت در گفت و گو با خبرنگار شبکه سراسری خبر، به اهمیت رعایت الگوی صحیح مصرف برای عبور موفقیت آمیز از فصل پرمصرف تابستان اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به گرمای زودهنگام و افزایش تقاضای مصرف کنندگان انرژی الکتریکی، توانستیم بر اساس برنامه پیش بینی شده خود، اقدام به تعمیرات واحدهای سیزده گانه و کسب آمادگی لازم برای تامین برق پایدار نماییم که برای دستیابی به این هدف، متخصصان این نیروگاه به طور شبانه روزی و با تمام ظرفیت خود، به فعالیت اشتغال دارند.
🔷️موتابها در ادامه، با توجه به فرآیند سخت تامین برق و صرف هزینه زیاد در تولید این انرژی، از تمام مصرف کنندگان حوزه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و خانگی درخواست کرد با مصرف بهینه انرژی الکتریکی، یاری گری صنعت گران صنعت تولید برق باشند تا فصل تابستان بدون خاموشی سپری شود.
🔷️خبرنگار شبکه خبر، پس از گفت و گو با مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، با حضور در اتاق فرمان، ضمن مصاحبه با مدیر نیروگاه بخار، گزارشی از فرآیند تولید برق در این نیروگاه تهیه نمود.
🔷️هرساله در فصل تابستان، میزان تقاضای انرژی الکتریکی افزایش می یابد و از این روی نیروگاه شهید رجایی همراه با نیروگاه های حرارتی کشور، برای کمک به پایداری شبکه برق، با تمام توان خود به تولید انرژی اکتریکی می پردازد.