سال 1402 سال تلاش مضاعف برای افزایش بهروری است

یکشنبه 06 فروردین 1402
بازدید: 88 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها مدیرعامل شرکت در آیین دیدار نوروزی با کارکنان، بیان داشت: سال 1401 را در حالی پشت سرگذاشتیم که با مسائل و مشکلات اقتصادی همراه بود؛ مسائلی که با تلاش کارکنان نیروگاه توانستیم از آن، سربلند بیرون آییم و این سال برای خط شکنان صنعت تولید برق سالی پرافتخار رقم خورد.
مدیرعامل نیروگاه تصریح کرد: خوشبختانه سال گذشته، شاخص های تولید و عملکرد نیروگاه رو رشد بود به طوری مقایسه آماری شاخص ها با سال 1400 نشان از بهبود وضعیت عملکرد نیروگاه در حوزه تولید برق، همچنین نیز در سال 1401 توانستیم با کمک همکاران عزیز در معاونت های شرکت، رشد 1/6 درصدی تولید انرژی الکتریکی و همچنین رشد 1درصدی آمادگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم.
ابوالفضل موتابها در ادامه با اشاره به عنوان سال 1402 که سال رشد تولید، مهار تورم نام گرفته است، اظهار داشت: انرژی الکتریکی که در نیروگاه تولید می شود، محصولی است که با تکیه بر منابع داخلی است. به طوری که بیشتر قطعات و تجهیزات مصرفی واحدها، ساخت داخل و تنها درصد کمی از قطعات مورد نیاز نیروگاه داخلی نیست که با تلاش صنعتگران کشور می توان امید به تهیه آن در داخل داشت.
وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم در سال 1402نیز همچون سال گذشته بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و با تلاش متخصصان نیروگاه رشد تولید انرژی الکتریکی داشته باشیم. ابوالفضل موتابها به همین منظور از تمامی همکاران بخش های مختلف برای تلاش و فعالیتشان در سال گذشته تشکر و قدردانی نموده و تقاضا کرد با تلاش در جهت افزایش بهره وری در حوزه های کاری خود، موجبات دستیابی به هدف کسب عنوان برتر در ارزیابی ها همانند پنج سال سال گذشته رافراهم نمایند.
مدیرعامل نیروگاه در پایان، همراه با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری نمود، سال 1402 سالی سرشار از برکات و موفقیت برای کارکنان و خانواده کارکنان باشد.
گفتنی است در طول مراسم، با دعوت از گروه هنری متشکل از نوازندگان سازهای اصیل ایرانی، نواها و آهنگ های شادی به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان ، نواخته و اجرا شد که مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.