به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، مهدی صیاد شیرازی، فرزند سپهبد شهید صیاد شیرازی در سخنرانی خود که به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی در جمع مدیران و بسیجیان نیروگاه بیان داشت، به ضرورت واگذاری مسئولیت به جوانان اشاره داشت و گفت: جوانان، موتور محرک انقلاب هستند از این روی می باید با میدان دادن به جوانان و واگذاری مسئولیت ها به ایشان، از توانمندی ها و ظرفیت های آن ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره مند شد.
❇️فرزند شهید صیاد شیرازی با توجه به سالروز شهادت سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، گوشه ای از ویژگی های اخلاقی و رفتاری آن شهید را بازگو نمود و بیان داشت: از ویژگی های بارز آن شهید، تلاش بی وقفه و حرکت دائمی ایشان در مسیر ولایت بود.
❇️وی افزود: برای ادامه مسیر شهدا و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شعار ما می توانیم را سرلوحه حرکتمان قرار دهیم و با حضور پررنگ خود در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش آفرین در تداوم آرمان های انقلاب باشیم.
❇️وی در ادامه به بیاناتی از سپهبد شهید، صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: ادامه سیره و راه شهیدان با اجرای صحیح وظایف از سوی افراد در هر قشر و لباسی، موجب رضایت و همراهی خداوند خواهد شد چنانکه شهید بزرگوار صیاد شیرازی، می فرمود«هرکس با خدا باشد، خدا نیز با اوست».
❇️فرزند شهید صیاد شیرازی، اوج کار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان فرمانده محور مقاومت، مبارزه با داعش و سرکوب این گروهک منحرف دانست و از نابودی این گروهک به دلیل مجاهدت های آن شهید بزرگوار، به عنوان رهاورد امنیت و آسایش برای مردم کشورهای سوریه و عراق یاد نمود.
✳️وی اشاره داشت: فعالیت هایی که در حوزه صنعت و در نیروگاه شهید رجایی انجام می شود، موجبات رشد اقتصادی و پیشرفت همه جانبه کشور خواهد شد. از این روی امید است جوانان کشورمان با الگوگیری از شهیدان و تلاش مضاعف، این مسیر را هموار سازند.
🟢فرزند شهید صیاد شیرازی پیش از سخنرانی و در دیدار با مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، با دستاوردهای صنعت تولید برق حرارتی و ظرفیت هایی که در ساخت داخل قطعات و تجهیزات واحدهای نیروگاهی کشور وجود دارد آشنا شد.
❇️لازم به ذکر می باشد که این مراسم‌با هماهنگی و همت پایگاه بسیج شرکت صورت پذیرفت