برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در نیروگاه شهید رجایی قزوین

پنجشنبه 03 آذر 1401
بازدید: 154 بار

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در جمع کارکنان نیروگاه شهید رجایی گفت:حقیقت انقلاب اسلامی متفاوت تر از آن است که در فضای محازی رد و بدل می شود. چرا که آنروزی که دشمنان ما با یک انقلاب نو پا روبرو بودند و این انقلاب، تازه به ثمر رسیده بود نیز دشمنان انقلاب نتوانستند اقداماتی علیه آن انجام دهند. حال آن که امروز پس از ۴ دهه از پیروزی آن و کسب توان های داخلی، امنیتی، انسجامی و هماهنگی های درون سازمانی، دیگر دشمن نمی تواند اقدام به ضربه زدن کند.
برین افزود: ما باید برخودمان ببالیم به این فرهنگی که اختصاص به خودش دارد. این فرهنگ بسیجی مدال افتخاری است بر سینه تک تک ملت ایران و این است که توانسته قطار انقلاب اسلامی را سرعت بخشد.
وی اظهار داشت: استکبار و کشور های تابع آن به دنبال این هستند تا پیشرفت ملت ایران را متوقف کنند اما حقیقت آن است که بعد از گذشت 43سال از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در کشورمان شاهد پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف هستیم .
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) از سیاه نمایی های صورت گرفته در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای بر علیه جمهوری اسلامی ایران و نیز علت این همه هجمه از فعالیت های آن شبکه ها را پیشرفت روز افزون ایران اسلامی دانست و گفت با این کارهای کوچک اقدامات مهم جمهوری اسلامی متوقف نمی شود.
همچنین سرهنگ برین با اشاره به فعالیت های متخصصان نیروگاه شهید رجایی افزود: از مهم ترین اقدامات کارکنان نیروگاه شهید رجایی این است که آن ها تکیه بر توانمندی های داخلی خود نمودند و فعالیت های فنی و تخصصی این نیروگاه غرور آفرین بوده است.
ایشان در پایان سخنان خود از بسیجیان نمونه تقدیر نمود و همچنین از تلاش های مدیریت و کارکنان نیروگاه به جهت تولید پایدار انرژی الکتریکی تقدیر نمود .