جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاون مالی و پشتیبانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به ‏منظور پاسخ به پرسش های مطرح شده از سوی کارکنان برگزار شد.‏

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، به منظور شفاف سازی و اطلاع ‏رسانی، جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاون مالی و پشتیبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و ‏کارکنان نیروگاه در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.‏

ابوالفضل موتابها مدیرعامل شرکت با اشاره به گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان و انجام به موقع ‏تعمیرات واحدها در این فصل از تعمیرات نیروگاهی، از تلاش کارکنان در انجام فعالیت ها و وظایف ‏سازمانی تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود با اجرای برنامه های تعمیراتی در این فصل، آمادگی کاملی ‏برای تولید برق پایدار و مطمئن در تابستان 1402 داشته باشیم.‏

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، تشکیل جلسه با کارکنان و ارائه پاسخ های منطقی به منظور شفاف ‏سازی افکار عمومی در سازمان را پل ارتباطی میان مدیریت شرکت و کارکنان دانست و تاکید نمود ‏که این نوع جلسه ها با هماهنگی دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی در بازه های زمانی ‏مشخص برگزار شود.‏

موتابها در پاسخ به پرسشی که به راهکارهای عملی برای افزایش حقوق و دریافتی کارکنان اشاره ‏داشت، گفت: برای پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان، منابع مشخصی تعریف شده که تنها مطابق ‏دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی قابل اجرا و ‏پرداخت است. ‏

در ادامه، سوالی از سوی کارکنان در خصوص قوانین سازمانی مرتبط با اضافه کاری مطرح شد که ‏احمد شیرزاد معاون مالی و پشتیبانی در این خصوص بیان داشت: اجرای قوانین در نیروگاه، برگرفته از ‏دستورالعمل های اجرایی و صادره از سوی شرکت های بالادستی است و تمام موارد پرداختی، مطابق ‏با همان دستورالعمل ها در شرکت اقدام می شود.‏

نحوه پرداخت سنوات کارکنان شرکت تامین نیرو، پرسش دیگری بود که از سوی جمعی از کارکنان ‏مطرح شد که معاون مالی و پشتیبانی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: تمام تلاش مدیریت شرکت، ‏در پرداخت مطالبات به حق کارکنان است اما با توجه به محدودیت دریافت نقدینگی از شرکت ‏بالادستی، توانستیم بخشی از این مطالبات را پرداخت کنیم که به امید خدا تا پایان امسال، بخش باقی ‏مانده هم به حساب کارکنان شرکت تامین نیرو واریز خواهد شد.‏

محمد سمیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در پاسخ به پرسش های مطروحه، به تشکیل جلسه ‏های مشترک با مدیران شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی با هدف همفکری برای بهبود وضعیت ‏معیشتی کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دستاوردهای خوب شرکت در حوزه منابع انسانی، ‏تبدیل وضعیت تعداد 210 نفر از شرکت تامین نیرو به شرکت مدیریت بود که به انجام رسید.‏

در ادامه، موضوع عملکرد بیمه سینا و دریافت خسارت های بیمه درمانی کارکنان مطرح گردید که ‏معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در این خصوص گفت: پس از سال ها قرارداد با بیمه دانا متاسفانه ‏این بیمه گر نتوانست به تعهدات خود همانند سنوات گذشته عمل نماید که با بررسی های زیاد، در ‏نهایت، بیمه سینا مورد توجه قرار گرفت و قرارداد با این بیمه بسته شد.‏

سمیعی ادامه داد: اما بیمه سینا در بخشی از تعهدات خود با مشکلاتی مواجه شد که با برگزاری جلسه با ‏نمایندگان این بیمه و ارائه اخطارهای کتبی به آن مطابق قرارداد فی مابین، بیمه سینا متعهد شد تا ‏تعهدات خود را در ادامه بهبود بخشد.‏

خدمات رفاهی(65 درصد) موضوع دیگری بود که در توضیح به آن اشاره شد، مبلغ پرداختی آن ‏مطابق دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو است که در طی سال های گذشته، برای همه شرکت های ‏زیرمجموعه وزارت نیرو مبلغ ثابتی بوده است.‏

در ادامه جلسه، پرسش های دیگری با محورهای مالی و منابع انسانی از سوی کارکنان مطرح شد که ‏توسط معاون مالی و پشتیبانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به آن ها پاسخ داده شد.‏

موسی اصلی بیگی مدیر دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی، ضمن تشکر از حضور مدیرعامل ‏و معاون های مالی و پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی در این جلسه، همراه با سپاس گزاری از ‏سعه صدر کارکنان، بیان داشت جلسه های پرسش و پاسخ در بازه های زمانی مشخص برگزار می شود ‏که در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.‏

اصلی بیگی در پایان یادآور شد، پرسش هایی که در این جلسه پاسخ داده نشد، از طریق تابلوهای ‏اعلانات، به نظر کارکنان خواهد رسید.‏